Roxelle Vision S.R.L
Nr. Înmatriculare: J2025062036000
CUI: 52353501
Imediat ce comandă a fost plasată, această este pregătită. Expedierea se realizează în general în termen de minim 3 zile lucrătoare și maxim 30 zile lucrătoare.
Se face folosind numărul AWB primit în emailul/sms-ul de confirmare a expedierii, pe site-ul companiei de curierat.
Modalitățile curente care se pot folosi pentru a intră în posesia produselor sunt: livrare prin curier.
Livrarea produselor comandate pe site-ul www.psihologroxanaungureanu.ro se realizează prin intermediul platformei WOOT, care colaborează cu firme de curierat partenere precum Fan Curier, Sameday și Cargus.
Taxa minimă de livrare este de 15 lei, iar livrarea se efectuează, în general, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
Costul de livrare este suportat de client, taxa minimă al unei livrări fiind de 15 lei, acesta se calculează în funcție de greutatea și volumul produsului. Acesta va fi afișat la finalizarea comenzii în Coș.
Veți fi anunțat/ă când coletul a plecat de la noi.
Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge la dvs. în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminică și zilele de sărbători legale), la adresa pe care ne-ați transmis-o. Există totuși și situații în care coletul va ajunge la dvs. după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv nu putem garanta un timp minim de livrare.
Roxelle Vision S.R.L va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea facturii fiscale finale.
În cazul în care un produs nu este disponibil, Roxelle Vision S.R.L va informa clientul despre această situație.
Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării Comenzii pe site.
Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va suportă taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.
Detaliile de livrare a produselor, incluzând dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligăție contractuală din partea Roxelle Vision S.R.L , fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urmă încălcării acestora.
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifică dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri. Orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunoștința comerciantului la adresa de mail: roxelle.vision@gmail.com în cel mult 24 de ore de la dată livrării.
Vă mulțumim pentru încrederea acordată!